mandag 30. november 2009

Pakkekalender må til

I dag våknet datteren til min kjære opp til julekalender. Jeg hang den opp søndag mens hun var borte en tur, og i morges åpnet hun den første.

Pakkene henger langs rekkverket i trappen, er pakket inn i gråpapir og med røde hjerter i papp med tall på. Jeg har lagt en lysslynge langs rekkverket, så nå er trappen rett og slett ganske fin.

Tror hun er nysgjerrig. I dag fikk hun brun negllakk.

Jeg laget ikke kalender til kjæresten min, men tenkte at han kunne spe på kontoen med toppgevinsten i flaxkalenderen. Det er lov å håpe :) I går fikk Luna, jeg og kjæresten en flaxkalender hver i posten av mamma, så nå har vi jo mange. Jeg fikk også en av datteren til kjæresten da hun kom hjem fra skolen. Hun fikk så dårlig samvittighet over at jeg ikke hadde noe. Takk!!! (men brått var det fem i huset). Hoho.

3 kommentarer:

  1. Hehe, vant du noe?

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med adventskalendere, og jeg håper virkelig det blir noen gevinster på dere!
    :)

    SvarSlett
  3. Så koselig! =)
    oddsene for storgevinst må vel være ganske store når en har hele 5 kalendere? Lykke til! :)
    Madeleine

    SvarSlett