mandag 23. november 2009

Rotete problem

Da vi pusset opp loftet forsvant all innendørs lagringsplass. Dette er en krok av gangen og den lille plassen bak klærne er alt som finnes. Her skal vi liksom gjemme kofferter, vinter/sommerklær, julepynt, gjestemadrass, ekstradyner, hageputer og ting og tang som står på loft eller bod.

Jeg misliker veldig å ha så liten plass, men så lenge får jeg forsøke å gjøre det beste ut av det. Nå leter jeg etter en kommode, skap eller hylle som kan romme i hvert fall en liten brøkdel av det vi eier som er nødt til å pakkes bort. Og kanskje et forheng er på sin plass så vi slipper se rett inn i kaoset. Nå står foreløpig malingsspann der. Det får de lov til å gjøre enn så lenge. Jeg håper nemlig å malt gangen før julen ringes inn.


1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Nå er ikke jeg en helt objektiv og upartisk leser av ditt blogginnlegg, men kan nevne for deg at vi har flere brukere hos oss som opplever nettopp det du beskriver: plassmangel over kortere eller lengre tid. Et tips for slike situasjoner er å finne seg en "bodløsning" utenfor husets fire vegger.Det finnes flere tilbydere rundt omkring i Oslo, bla Eurobox, Lagerboks og City Self-Storage (som jeg jobber på).
    På www.cityselfstorage.no kan du finne mer info om lagerleie og også veldig nyttige lagringstips.
    Håper du finner en god løsning :)

    SvarSlett