mandag 16. november 2009

Kan jeg male dette?

Jeg lurer litt på om noen har malt slike skapdører før? Hadde vært deilig og fått bort den verste saloon-følelsen på soverommet. Men det er jo fryktelig mange kriker og kroker på slike dører. Blir det pent?
Kanskje det er best å spraye?

Skapet (eller skapene - det er to. Ja, også er det likt på badet...) står på soverommet og har selskap av mørk blå strie og furuvegger. Drømmer om en lys og romantisk hule. I hvitt, grått og kanskje brunt og/eller mørk lilla. Jeg har sett noen sengetepper som hadde vært utrolig fint. Og så hadde det vært deilig med en lysekrone... Sukk og drøm.

4 kommentarer:

  1. Oii, det har jeg aldri prøvd, men jeg tror nok jeg ville forsøkt å spraye dem først, og kanskje malt over etterpå...

    Lykke til:)

    SvarSlett
  2. kan tenke meg at det er litt av en pusle-jobb ja... hva med å ta ut "sprossene", male det som er igjen for så å stifte fast stoff i en lekker farge?

    lykke til!

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig å høre fra deg på bloggen min =) Når jeg kikket innom deg nå, såg jeg at jeg har vært her tidligere. Husker godt det du skrev om at du er odelsjente i byen. Greier godt å sette meg inn i den situasjonen ;)
    Jeg er odelsjente, og mannen er odelsgutt, så det blir muligens to gårder på oss etterhvert. Veldig kjekt å drømme og planlegge om fremtiden iallefall..!
    De skapdørene dine blir sikkert kjempefine når de blir malt. Sikkert ikke så enkle å male, men hvis du tar mange strøk med lite maling på kosten, så må det vel gå bra?
    lykke til!! Gleder meg til å følge deg videre =)
    Klem, Madeleine

    SvarSlett
  4. Hei Kjersti!
    Tusen takk for besøk og koselig hilsen hos meg, det varmer så godt! Alltid kjekt å bli kjent med nye bloggere!
    Disse furuskapene går fint å male. Ville demontert dem og malt dem liggende på et bord, så unngår du renner. Et spennende prosjekt, og realiserer du din drøm, vil det bare bli så vakkert!
    Blir spennende å se:)
    Klem Anita

    SvarSlett