mandag 21. desember 2009

Min nye favoritt


Jeg er litt sånn småforelska for tiden. I dette skapet!!! Kjæresten og jeg var på markedet i Birkelunden forrige søndag, og da så jeg dette skapet. Så på det flere ganger, og gikk videre. Men tredje gang jeg gikk bort til det, sa selgeren at det kostet 50 kroner. Da var det ingen tvil.


Det har dører med hønsenetting og en hylle inni. Under er det to skuffer. Vi skal pusse opp gangen, og jeg tenkte at jeg skulle henge skapet der. Hvite vegger og så blir dette kanskje svart med mye glans. Eller kanskje mørk grå? Og så må jeg finne et par passende knotter på skuffene.
Her er det plass til nøkler og slike ting. Jippi - tror det blir kult.

7 kommentarer:

  1. Så heldig du er da:) Gamle ting er fint! Likte minijuletreet ditt også:)

    SvarSlett
  2. jammen meg bra du til slutt spurte om prisen, det var et kupp! Lykke til med oppussingen.

    SvarSlett
  3. Ja...da var du heldig:)
    Ha en koselig kveld...
    juleklem fra meg

    SvarSlett
  4. Det kommer til å bli så fint! :)
    Du må vise frem resultatet!
    Klem, Madeleine

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se resultatet av oppussingen:) Skjønner godt du er forelsket:)
    Innom for å ønske deg en fortsatt gog jul og takker samtidig for fine bloggeinnlegg som jeg har fått tittet på fra deg:) Likte forøvrig godt lille minijuletre:)

    SvarSlett
  6. Hei. Snublet innom denne bloggen, og jammen fant jeg mye fint her. Det skapet er jo et funn! Håper det er i orden om jeg følger med videre.. :)
    LenaE

    SvarSlett
  7. Fy flate så heldig du var som fikk tak i dette skapet! Det var jo knallfint!!!

    SvarSlett