lørdag 23. januar 2010

Gråblå fredagskveld


Hihi - dette var min fredagskveld. Min kjære har hatt dette skapet i stua. Det var malt lyst utenpå, men inni var det fortsatt mørkt. Jeg trillet til Jernia, kjøpte grå maling (trodde jeg) og malte første strøk i går. Malingen var mer gråblå enn grå, men den var fin nok den. Med ting i skapet gjør det nok ikke så mye. Når jeg ser på det nå får jeg nesten lyst til å freshe opp fargen utenpå også.
I dag blir det nok en tur til Jernia. Vi skal begynne med gangen og trenger sparkel og mer maling. Bort med grønn inn med hvit.
Skal også kjøpe maling til gardinstengene i stua. Er en slags kombinert gardinstang og hylle. De blir slett ikke brukt som hylle, og jeg skulle kanskje ha byttet dem - men gidder ikke. Veggene er nye etter loftsutbyggingen og jeg har ingen planer om å måtte flikke på dem.
Ønsker alle en stråååålende lørdag!!!

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mye man kan gjøre med litt maling!!

    Klem fra Katarina

    SvarSlett
  2. Så ut som en koselig fredagsaktivitet det! (med vinglasset i skapet!). ;-)

    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  3. Gråblått ble jo knallfint! :)
    Hvordan går det med det lille skapet da?
    Jeg har også noen malingsprosjekter på vent.
    Veldig kjekt når man kommer i gang, men litt tiltak å begynne..
    Ønsker deg en fin ny uke :)

    SvarSlett