onsdag 3. februar 2010

Kiste til leker

Her inne hos meg er det 17 grader, tomt for ved og dermed litt for kaldt for mitt blodomløp. Dermed drar jeg hjem til mamma og pappa og henter et lass ved. Og når jeg først er der er planen å male andre (og siste tror jeg) strøk på denne kisten. Fant den på Brukthall Sinsen for et år siden. Skal pynte den litt og skrive navnet til frøkna på og vips har hun et sted å ha leker. Blir sikkert fin på rommet hennes når det blir klart.

Lurer på om jeg klarer å finne en skrifttype på nett og printe ut som sjablong. Noen som har erfaringer å dele med meg???

6 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Ja ble fin den kisten....har en gammel brun kiste jeg har kjøpt på sinsen...men har ikke malt den....
    ha en flott dag
    goeKlemmer

    SvarSlett
  2. For å finne fonter kan du bare søke på Free fonts, da kommer det opp mange sider med gratisfonter du kan laste ned. Skriv navnet i størrelsen du vil ha, og skjær ut med tapetkniv - vips så har du en sjablong.

    SvarSlett
  3. Så fint skapet ditt ble! :)
    kisten blir sikkert knallfin den også :)
    17 grader er litt i det kaldeste laget, ja! Her durer vedovnen dagen lang, og vedforbruket er skyhøyt! Glad vi har egen skog, for å si det slik ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempekoselig hilsen. Jeg blir så glad:)

    Så fin kisten blir! Blir kjempesøt med navn på. Har desverre ingen erfaring med det..

    Ha en fortsatt fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Lykke til med prosjektet, kommer nok til å bli fint med navnet på...

    SvarSlett
  6. Hei og tusen takk for kjempekjekk kommentar - den "made my day" :)

    Å fryse er grusomt, så eg skjønar godt at du skal hente deg ved i dag. Lukka til med maleprosjektet, det blir garantert knallfint med tekst på.

    Ynskjer deg og dine ei kjempefin helg :) Stor klem frå Linda

    SvarSlett