mandag 24. august 2009

Ny mann i huset

Før jul bestilte jeg denne karen fra Designerlife på nett. Synes det var en ganske morsom dørstopper. James the Doorman heter han. Han funker sånn akkurat passe bare. Bestilte densammen med en dørmatte. James kom i juni - et halvt år etter at jeg bestilte, mens dørmatten har jeg fortsatt ikke sett noe til. Men betalt - det har jeg. Skal rett og slett aldri bestille noe derfra igjen. Før James kom, purret jeg via mail flere ganger og til slutt ringte jeg og ba dem slette hele bestillingen og gi meg pengene tilbake. Det var greit. Så plutselig kom dørstopperen likevel. Så får jeg bare se hva som skjer med dørmatten.

1 kommentar:

  1. Åh, dette var nesten som å lese min opplevelse med Designerlife!!! Jeg bestilte en Norm 69-lampe derfra, pengene ble trukket fra konto men lampa dukket aldri opp. Purret og purret, de fikk ikke lampa inn fra leverandør. Sa til slutt (etter 2 mnd) fra om at jeg ville ha pengene tilbake. Har enda, etter to uker, ikke sett noe til hverken pengene eller lampa. Ikke er ordren min slettet når jeg sjekker på nettsida deres heller.
    Fytti katta så useriøst! For meg er det snakk om 1200kr, og det er kjipt å miste de! For når jeg leser dette ser jeg for meg at jeg aldri får de pengene igjen...!
    Tror jeg kontakter Forbrukerrådet om de ikke kommer snart...

    SvarSlett